15. – 19. јануар

ПОНЕДЕЉАК: Играм се и учим (повежи трагове са животињом која их је оставила; доврши цртање симбола у квадратићима; помози зебри да стигне на острво крећући се преко поља са новчићима).

УТОРАК: Обрада слова И (подстицати децу да наброје, а затим да залепе предмете, имена, животиње које почињу и које се завршавају на слово И). Пишемо ново слово-графомот. вежбе

музичко забавиште: песмице о зими – 10 – 10,30

Позориштанце у вртићу: Време је за бајку

ликовно стваралаштво:Тродимензионални кишобрани–14,45–15,15

СРЕДА: Релације: дугачко-кратко (уз помоћ разних примера, играчака подстичемо децу да уоче шта је дугачко, а шта кратко). Од пластелина ћемо правити дугачке и кратке животиње.

Радни лист из математике- дугачко-кратко

ЧЕТВРТАК:„Саобраћајац“ (разговор о томе како изгледа, који алат користи, шта је његов посао, каква му је униформа). Уз помоћ полигона и друштвне игре „Саобраћај“ деца ће имати задатак да буду прави мали саобраћајци. Радни лист – тема: Саобраћајац

енглески језик: Set the table, please – 9 – 9,30

ПЕТАК: Методика музичког: Обрада песме „Саобраћајац“ уз инструменталну пратњу. 

енглески језик: Set the table, please – 10 – 10,30

ликовно стваралаштво: Моја соба – 14,45 – 15,15

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *