18. – 22. децембар

ПЛЕСАЊЕ СА МАРАМАМА

Активност пружа детету прилику да изрази своја осећања кроз плес. Док дете плеше васпитач указује на осећања која су повезана са понашањем (брзи, лаки звуци вас чине срећним, спори вас чине тужним, неки други љутим…).

Дете такође вежба контролу над физичким покретима и почиње да схвата однос између свог тела и простора. Дете посматра како се мараме померају и почиње да учи о односу узрока и последице. Активност такође утиче на разумевање и коришћење речи ако што су: високо-ниско, напред-назад, брзо-полако…

Одрасли пушта музику и започиње плес са марамом. Деца ће се сама прикључити кад чују музику. Добиће мараме. Одрасли ће њихати своју мараму и подстицати децу да и она сама раде исто, да њишу мараме напред и назад, горе и доле…

Најпре ћемо пуштати брзу и веселију музику, а затим тишу и спорију. Када деци опадне интересовање, игру ћемо завршити пуштањем спорије музике да би се деца смирила и опустила.

У току недеље за играње уз музику уместо марама ћемо користити и друге реквизите: траке, звончиће, звечке…

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *