4. – 8. септембар

ГОРЕ – ДОЛЕ

Упознаваћемо се са релацијом горе – доле. Деца ће имати прилику да разумеју и усвоје одговарајуће појмове, да уочавају положај појединих предмета, развијају опажање, мишљење, решавају мале пробем ситуације.

Обрадићемо рецитацију „Горе – доле“ уз одговарајуће апликације. Након тога ћемо водити разговор са децом о садржају песме:

  • Како се песма зове? (горе-доле)
  • Шта се налази горе? (небо, галеб, сунце)
  • Шта се налази доле? (море, чамац, плажа, риба)

Објашњавамо деци да ћемо говорити о релацији: горе – доле. Показујемо лутку и зајдно разговарамо о томе шта је на лутки горе, а шта доле. Након тога ћемо показивати шта је на нама горе,  а шта доле. Тражићемо различите предмете у радној соби који се налазе горе, као и оне који се налазе доле.

Посматраћемо двориште кроз прозор. Именоваћемо оно што видимо да се налази горе, као и оно што видимо да се налази доле. Шта се у природи налази горе, а шта доле?Које животиње бирају да буду горе, а које желе да остану доле?

Играмо игру „дан – ноћ“.

Горе – доле

Плаво горе, плаво доле,              Горе галеб шири крила,

горе небо, доле море.                 доле риба, па се скрила.

Горе ветар облак љуља,               Горе сунце пуно сјаја,

Доле талас чамац жуља.              Доле плажа, игра, граја.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *