24. – 28. јули

Разговарамо са децом о томе како се јављамо, упознајемо и поздрављамо. Постављамо их у парове где имају задатак да се рукују, да машу једни другима и да се загрле. Певамо песму: „Прсте има рука свака“

„Прсте има рука свака (треперимо прстима)

кад их стиснеш то је шака (стиснемо шаку)

бум, бум, бум (лупкамо шаком о сто) то је песма наша.

Играше се руке две (изводимо покрет руку)

ко ће брже, ко ће пре, бум, бум, бум, то је песма наша.“

 

Узимамо велики хомер папир где осликавамо дечје шаке тако да свако дете од њих формира лептира. Прстићима сликамо траву.

 Паук

„Децо данас сам срела паука. Скочио ми је на ногу. Нога ме је засврбела, а он је прешао на стомак. Голицао ме је својим ножицама и кад сам хтела да га ухватим, прешао је на главу. У коси ми се замрсио. Поново сам хтела да га ухватим, а он је скочио и отишао даље. Децо, да ли сте га видели?

Водимо краћи разговор:

  • где виђате паука, шта он ради, зашто плете мрежу…

Доносимо клупко вунице. Децу поставимо у круг, котрљамо клупко од детета до детета и тако плетемо мрежу. У мрежу „сакривамо“ играчке. Задатак за свако дете је да извуче играчку коју жели.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *