26. – 30. септембар

ПОНЕДЕЉАК:

Вежбамо спретност прстића – сакупљамо црвене, плаве и жуте предмете у црвену, плаву  и жуту кутију користећи црвене, плаве и жуте налепнице. Док решавамо тај задатак у радном листу учимо правилно седење, коришћење прибора, развијамо сарадничке односе у групи.

УТОРАК:

Песма:                                                                      ЈЕЖ

 Склупчао се мали јеж

па ту мирно спава.

Боц, боц иглицама

не дирај га ручицама.

Боде, боде јеж,

биће суза, беж.

Користићемо илустрацију јежа. Сваку реч изговарамо јасно, објашњавамо непознате речи, имитирамо склупчање и боцкање… Позивамо другаре да на „микрофон“ самостално или у пару, групи рецитују песму.

СРЕДА:

„Јежурка Јежић“ – обнављамо песму. Користимо штипаљке да од друга и другарице направимо „јежиће“. Старија деца каче штипаљке на мајице и панталоне, а млађа деца их скидају. Када направимо „јежиће“ покажемо им како да се склупчају као јеж у шуми испод лишћа. На овај начин деца упознају свет око себе, свет животиња, уче да пазе на животиње и да их воле.

ЧЕТВРТАК:

„Трка аутомобила“ – Користићемо аутомобиле гуралице. На дати знак деца их гурају до циља. Уз аплауз и честитке проглашавамо победника. Такмиче се по троје деце, остали чекају свој ред. Водимо рачуна да свако дете доживи успех у игри. Док чекају ред деца се уче стрпљењу, навијању, развијају такмичарски дух, али и сарадничке односе.

ПЕТАК: „Патика, патика, тражи свог власника“ – деца седе у кругу, а у средини су измешане све наше патофне. дете које почиње игру узима једну патофну, ако је његова задржава је и обува, а ако није шаље је даље у круг док патофна не нађе свог власника. Деца уче да препознају своје патофне, уочавају сличности и разлике, уче о својим друговима, вежбају самосталност при обувању, развијају пажњу и уче се стрпљењу.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *