30. март – 3. април

ОГЛЕДАЛА

 У игри ће се користити велико и мало огледало на којем дете може да види своје лице или цело тело. Одрасли ће га подстицати да показује лик у огледалу, ко је то, где је нос, где су уста, зубићи, рука, нога? Дете успоставља контакт са својим ликом у огледалу, смешка му се, додирује га, гледа га у очи, именује лик. Дете ћемо мотивисати да изводи пред огледалом покрете језика и усана, избацивање и враћање језика, пућење усана, љубљење, циктање, дување…

Огледало ћемо користити и за подстицање вокализације код детета, гледањем у властита уста док брбља, говори, изводи гримасе. Подстицаћемо децу да прате уста одрасле особе која му говори.

Организоваћемо игру у којој ће дете на вербални подстицај одраслог показивати делове тела на себи, некој играчки, другом детету, одраслом.

Подстицаћемо децу да уочавају разлике, између себе и друге деце, између своје и куцине главе, кокине…

 ИГРА ЛОПТАМА

 Лопте различитих величина и боја ћемо распоредити по соби, у углове, испод столова и креветића,у плакаре… Предложићемо детету и да покупи све лопте које су у његовом видном пољу. Затим ћемо наставити игру лоптама. Хватаћемо их, бацати, котрљати испод стола или кроз обруч, убациваћемо их у корпу, кутију, сакривати испод платнених прекривача, удараћемо лоптом о под да високо скаче… Помагаћемо деци да сама покушају да изводе исте покрете.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *