3. – 7. фебруар

МОГУ ДА ПОГОДИМ ШТА ЈЕ ТО

Циљ: Ова активност је увод у когнитивну способност схватања постојаности предмета, кад дете зна да предмет постоји иако га не види. У овој активности дете учи: да препознаје предмете по осећају, кад предмети нису ту; да препознаје предмете кад их види у различитим контекстима и да препознаје класе предмета који су слични, као што су лишће, коцке, кругови.

Активност: Након што детету покажемо два или три предмета која су му позната, ставићемо их испод пешкира. Замолићемо дете да стави руке испод пешкира и осети предмете. Онда ћемо тражити да нам дода један од предмета, а да не гледа испод пешкира.

Два или три предмета ћемо сакрити у папирну кесу. Тражоћемо до детета да нам дода један од тих предмета без гледања у кесу.

Направићемо малу платнену торбу и у њу ставити различите предмете. тражићемо од дтетета да открије шта је у торби, а да при том не гледа унутра.

Ставићемо више различитих предмета у торбу, кесу или испод пешкира и тражићемо од детета да пронађе предмете исте врсте: коцке, кашчице, аутомобилчиће…

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *